שוורץ Scwartz מסיר לק ללא אצטון – 200 מ"ל

18.00 

שוורץ Scwartz מסיר לק ללא אצטון – 200 מ"ל מבית Mr. Cosmetics מביא לכם מסיר לק ידידותי למשתמש שמנקה בעדינות וביעילות את הלק ומתאים בעיקר לציפורניים מלאכותיות

הוסיפו לסל מוצרים בשווי 390.00  כדי לקבל משלוח חינם!
13 אנשים צופים במוצר הזה עכשיו!
  • כל המוצרים מאושרים משרד הבריאות
  • משווק מורשה
  • משלוח חינם מעל 390 ש״ח
  • החזרות חינם

שוורץ Scwartz מסיר לק ללא אצטון – 200 מ"ל

שוורץ Scwartz מסיר לק ללא אצטון – 200 מ"ל מבית Mr. Cosmetics הוא הפתרון האידיאלי לניקוי עדין ויעיל של לק מציפורניים, במיוחד עבור ציפורניים מלאכותיות. המסיר נטול האצטון מבטיח הסרה מהירה של הלק מבלי לגרום לנזק לציפורניים או לכרית הציפורן, והוא מצוין לשמירה על המרקם הטבעי של הציפורן. הפורמולה הייחודית של מסיר הלק נטול האצטון מנקה בעדינות וביסודיות, ומבטיחה שהציפורניים יישארו בריאות וללא פגמים לאחר כל שימוש. המוצר מתאים לשימוש מקצועי וביתי, ומספק פתרון יעיל למי שמחפשת להימנע מהשפעות האגרסיביות של אצטון.

  • מסיר לק ללא אצטון 💅🏻
  • נפח 2️⃣0️⃣0️⃣ מ"ל
  • באישור משרד הבריאות ✅
  • מוצר מומלץ על ידי הלקוחות 💯

מסיר הלק של שוורץ מגיע בבקבוק בנפח של 200 מ"ל, שמספיק לשימוש ממושך וחסכוני. הנוזל פועל במהירות ומסיר את הלק בצורה חלקה, מה שמקל על תהליך ההסרה ומשאיר את הציפורניים נקיות ורכות. בנוסף, הנוסחה הידידותית למשתמש מבטיחה שהעור מסביב לציפורניים לא יפגע ולא יתייבש. כדי להשתמש במסיר הלק, יש לטבול צמר גפן בכמות קטנה של הנוזל ולהניח על הציפורן למשך כמה שניות. לאחר מכן, יש לנגב בעדינות את הלק בתנועות סיבוביות. המסיר פועל במהירות ומסיר את כל שכבות הלק בקלות וביעילות. שוורץ Scwartz מסיר לק ללא אצטון – 200 מ"ל מבית Mr. Cosmetics הוא הבחירה המושלמת לכל מי שמחפשת מסיר לק עדין ויעיל לציפורניים מלאכותיות וטבעיות כאחד. תני לציפורניים שלך את הטיפול העדין שמגיע להן עם מסיר הלק האיכותי של שוורץ, ותיהני מתוצאות מושלמות בכל שימוש.

משלוחים

מוצר זה יסופק בטווח של 1-4 ימי עסקים מיום ההזמנה עצמו, למעט שבתות, חגים, מועדי ישראל וימי שבתון.

אמצעי תשלום

ניתן לשלם באתר באמצעות אשראי / BIT / GooglePay / Apple Pay / Paypal
או מזומן לשליח (בכפוף לתקנון).

החזרות

החזרת מוצרים תינתן עד 14 ימי עסקים למעט מוצרים כימקלים לדוגמה: אלכוהול, אציטון, אבקת אקרילטון, נוזל אקריל וכד׳..

באפשרותכם לבצע החזרה לחנות הפיזית בחשמל 1 בית שאן.

או לבצע איסוף מוצרים באמצעות חברת שליחויות בעלות 35 ש"ח למשלוח עד 5 ק״ג.

מוצרים דומים