מניפת טיפסים חלבי – 50 יחידות

25.00 

מניפת טיפסים חלבי – 50 יחידות מבית Mr. Cosmetics מביא לכם מניפת טיפסים לעיצוב הציפורניים עם בורג. מיועדת ליצירת דוגמאות לעיצוב על הציפורניים לפני הפעולה

הוסיפו לסל מוצרים בשווי 390.00  כדי לקבל משלוח חינם!
15 אנשים צופים במוצר הזה עכשיו!
רכישת המוצר הזה תקנה לך 1 נקודות - שהם 1.00  לרכישה הבאה
  • כל המוצרים מאושרים משרד הבריאות
  • משווק מורשה
  • משלוח חינם מעל 390 ש״ח
  • החזרות חינם

מניפת טיפסים חלבי – 50 יחידות

מניפת טיפסים חלבי – 50 יחידות מבית Mr. Cosmetics היא כלי עבודה הכרחי לכל מי שעוסקת בעיצוב וקישוט ציפורניים. המניפה כוללת 50 טיפסים בגוון חלבי, המולבשים על בורג מתכת, ומיועדים ליצירת דוגמאות לעיצובים שונים על הציפורניים לפני ביצוע הפעולה על הלקוחה. המניפה מאפשרת להציג ללקוחות מגוון רחב של צבעים, עיצובים וטכניקות, כך שהן יוכלו לבחור את הגוון והעיצוב המתאימים ביותר עבורן. הטיפסים החלבי מעניקים בסיס נייטרלי המבליט את הצבע והעיצוב בצורה מושלמת, ובכך עוזר ללקוחה לקבל החלטה מושכלת ומדויקת.

  • מניפת טיפסים חלבי 💅🏻
  • 5️⃣0️⃣ יחידות
  • איכות גבוהה 💯
  • מוצר מומלץ על ידי הלקוחות 💯

העיצוב הפרקטי של המניפה עם הבורג מאפשר שימוש קל ונוח, כך שניתן לסובב ולהוציא בקלות כל טיפס רצוי לעבודה או להדגמה. המניפה מתאימה גם לשימוש אישי וגם לשימוש מקצועי בסלוני יופי ומכוני ציפורניים. הוראות שימוש: יש להוציא טיפס מהבורג ולהניח אותו על משטח עבודה. ניתן למרוח על הטיפס צבע לק או לבצע עליו קישוטים שונים בהתאם לרצון וליצירתיות. לאחר הייבוש, ניתן להחזיר את הטיפס לבורג ולהמשיך לעבוד על הבאים בתור.

מניפת טיפסים חלבי – 50 יחידות מבית Mr. Cosmetics היא פתרון מושלם לכל מי שמחפשת דרך נוחה ומסודרת להציג את יצירותיה בתחום הציפורניים. המניפה מאפשרת לשמור על סדר וליצור קולקציות מרהיבות שימשכו את תשומת הלב של כל לקוחה. עם מניפת הטיפסים, תוכלו להציג את כל מגוון הצבעים והעיצובים בצורה מקצועית ומרשימה, ולהבטיח שכל לקוחה תמצא את מה שהיא מחפשת.

משלוחים

מוצר זה יסופק בטווח של 1-4 ימי עסקים מיום ההזמנה עצמו, למעט שבתות, חגים, מועדי ישראל וימי שבתון.

אמצעי תשלום

ניתן לשלם באתר באמצעות אשראי / BIT / GooglePay / Apple Pay / Paypal
או מזומן לשליח (בכפוף לתקנון).

החזרות

החזרת מוצרים תינתן עד 14 ימי עסקים למעט מוצרים כימקלים לדוגמה: אלכוהול, אציטון, אבקת אקרילטון, נוזל אקריל וכד׳..

באפשרותכם לבצע החזרה לחנות הפיזית בחשמל 1 בית שאן.

או לבצע איסוף מוצרים באמצעות חברת שליחויות בעלות 35 ש"ח למשלוח עד 5 ק״ג.

מוצרים דומים